samuraiplace

• Ik heb besloten om te stoppen met Usenet4All. Ik heb er simpelweg niet genoeg tijd voor om er echt veel energie in te steken, eigenlijk al vanaf het begin niet. Het forum zal voorlopig nog online blijven, maar ergens eind 2025 zal het niet meer toegankelijk zijn. Ik zal ook geen nieuwe software-updates of andere updates meer plaatsen.

Delight

New member
17 okt 2023
2
0
1
Internet
ziggo
Usenet
freediscussions
VPN
VPN Nederland
Beste leden,

Is er iemand hier die me een uitnodiging kan sturen van samuraiplace.com?

Er zijn de laatste tijd veel nieuwe nzb-fora bijgekomen, maar nog meer verdwenen.
Hetgeen er over blijft qua mogelijkheden zijn voor mij niet bevredigend, zeker in de categorie 'Muziek'.

Ik ben al een tijdje aan het rondsnuffelen, maar nog nergens een uitnodiging oid kunnen bemachten, misschien is er hier iemand die me eraan kan helpen.

Tommy

Administrator
Forumleiding
26 jan 2023
64
8
8
Internet
Ziggo
Usenet
XS News
VPN
NordVPN
Hoi Delight!

Samurai werkt bij mijn weten niet meer met een invite systeem. Volgens mij kan alleen een staff lid een uitnodiging versturen. Als ik het goed heb is de registratie 1 of 2 keer per jaar open.
Op mijn account zie ik zelf geen mogelijkheid voor het versturen van een invite. Denk dat jij toch nog even zal moeten wachten.

Delight

New member
17 okt 2023
2
0
1
Internet
ziggo
Usenet
freediscussions
VPN
VPN Nederland
Tommy,

dank voor je snelle reactie!
Mocht je een staflid willen benaderen hiervoor, heel graag.
Maar kan me heel goed voorstellen dat je dit 'een brug te ver' vind.

Dan is het wachten tot het weer open gaat of ik een andere weg heb gevonden voor een invite.

Nogmaals dank voor je reactie!

Tommy

Administrator
Forumleiding
26 jan 2023
64
8
8
Internet
Ziggo
Usenet
XS News
VPN
NordVPN
Dat doen ze niet helaas. Als ze het voor 1 iemand doen, dan moet dat ook voor een ander en problemen willen ze juist voorkomen. Het is helaas wachten tot dat de registratie weer open gaat.

staike

New member
28 nov 2023
4
0
1
Internet
proximus
Misschien hier even melden ik was lid van samuraiplace maar een poosje net meer op de forum geweest en helaas ben ik mijn account daar kwijt mijn naam word niet meer herkent ik hoop op een uitnodiging als er iemand me kan helpen. Alvast bedankt.

Tommy

Administrator
Forumleiding
26 jan 2023
64
8
8
Internet
Ziggo
Usenet
XS News
VPN
NordVPN
Dat is vervelend om te horen @staike volgens mij verwijderen ze inderdaad accounts die inactief zijn. Verder werken zij niet meer met een invite. De registratie gaat heel af en toe even open en daar is het gewoon wachten op.

albator

New member
28 jun 2023
1
0
1
BadDragonGoToSleep2-logo.png

U leest het goed ,op zondag 1 september van 8.00u tot en met 20.00u is het forum uitzonderlijk open voor registratie.

Dus als je iemand kent of weet zal die zich kunnen registreren, om toegang te krijgen op het forum.

Wel zal de persoon zich aan enkele richtlijnen moeten houden om zich te registreren.

1.VPN ,CLOUD, mobiel worden niet toegestaan bij het aanmaken van je registratie.

2.Na toelating kan die wel worden gebruikt.

3.Er wordt geen mail verstuurd met melding of je bent geregistreerd. Maar het aanmaken van een geldig werkend email adres is wel vereist.

4.Let wel zolang je geen full access hebt op het forum ben je nog niet geregistreerd maar in afwachting.

Dit is het enige bericht dat we plaatsen, verder gaan we zelf geen reklame maken op andere kanalen.

Maar niets houd jullie tegen om dat te doen als jullie dat wensen.

CoolDude

New member
19 sep 2024
1
0
1
BadDragonGoToSleep2-logo.png

U leest het goed ,op zondag 1 september van 8.00u tot en met 20.00u is het forum uitzonderlijk open voor registratie.
Dus als je iemand kent of weet zal die zich kunnen registreren, om toegang te krijgen op het forum.
Wel zal de persoon zich aan enkele richtlijnen moeten houden om zich te registreren.

1.VPN ,CLOUD, mobiel worden niet toegestaan bij het aanmaken van je registratie.
2.Na toelating kan die wel worden gebruikt.
3.Er wordt geen mail verstuurd met melding of je bent geregistreerd. Maar het aanmaken van een geldig werkend email adres is wel vereist.
4.Let wel zolang je geen full access hebt op het forum ben je nog niet geregistreerd maar in afwachting.

Dit is het enige bericht dat we plaatsen, verder gaan we zelf geen reklame maken op andere kanalen.
Maar niets houd jullie tegen om dat te doen als jullie dat wensen.
Bah, mogelijkheid gemist :(
Hopelijk snel nog een keer ...

Qtronix

New member
18 sep 2023
3
1
3
Internet
kpn
Usenet
eweka