Inlogprobleem extreme torrents

Simone

New member
8 mei 2023
2
0
1
Ik hoop dat ik überhaupt antwoord krijg, omdat nog niemand hier iets gevraagd/geschreven heeft, maar wie niet schiet, weet zeker dat ie mist. ;)

Ik probeer al een tijdje in te loggen bij Extreme Torrents, maar dat lukt dus niet.
Hoe kan ik contact met ze opnemen, want ik sta nu te boek als hacker waarschijnlijk omdat ik het al te vaak geprobeerd heb.

Tommy

Administrator
Forumleiding
26 jan 2023
56
8
8
Internet
Ziggo
Usenet
XS News
VPN
NordVPN
Hoi Simone!

Helaas ben ik zelf geen lid van Extreme Torrents, maar als ik mij wilt registreren dan zie ik de volgende foutmelding staan 'connectie verbroken met mysql.'.
Dit wilt zeggen dat er geen verbinding is met de database waar alle gegevens in staan. Ik vermoed zelf dat hier het probleem ligt en dat jij niet de enigste zal zijn die niet kan inloggen.
Maar zoals gezegd, ik vermoed het, misschien werkt alleen de registratie pagina niet. Helaas staat er ook geen e-mailadres vermeld op hun website.

Heb jij wellicht ooit van hun een e-mail ontvangen? Wellicht dat jij eens kan proberen om naar dat e-mailadres een mailtje te sturen.

Ik hoop dat ik überhaupt antwoord krijg, omdat nog niemand hier iets gevraagd/geschreven heeft, maar wie niet schiet, weet zeker dat ie mist. ;)
Wij zijn een nieuw forum om mensen te helpen aangezien Duken.nl met pensioen is. Zoals jij inderdaad hebt gezien staat er nog niet veel op, maar het zal ongetwijfeld wel gebeuren, het duurt alleen even. :)

Simone

New member
8 mei 2023
2
0
1
Dank je wel Tommy voor je antwoord en blij dat ik antwoord krijg.
Fijn dat jullie het stokje een soort van overgenomen hebben.

Ik heb bij de torrents geprobeert mij opnieuw aan te melden, maar dat gaat niet vanwege mijn ip adres (wat logisch zou zijn) en ik heb wachtwoord vergeten aangeklikt.
Daarbij heb ik een email gekregen en die aangeklikt, maar daar gebeurde niets mee.
Als ik nu iets aanklik krijg ik dus dat er niet gehackt mag worden (logisch ;) en niet mijn bedoeling ), maar krijg nu dus helemaal niets meer. :'(

Tommy

Administrator
Forumleiding
26 jan 2023
56
8
8
Internet
Ziggo
Usenet
XS News
VPN
NordVPN
Ja, ik zou het zo niet weten. Het lukt mij überhaupt niet eens om mij te kunnen registreren. Helaas kan ik je niet verder helpen.

fafke

New member
18 mrt 2023
1
1
3
Ik gebruik extreme torrents niet maar heb er wel een account en ben gewoon automatisch ingelogd als ik de site bezoek.
Mocht je uw gebruikersnaam in pb sturen naar mij dan kan ik even contact opnemen met de moderators om te kijken of die iets voor u kunnen doen.

Mvg,

• Leuk
Waarderingen: Tommy