Harddarkness

Hoi Gandalf, op 15 april schreven ze het volgende
Voor zover het er nu uitziet is het forum gewoon aanwezig maar handmatig uitgeschakeld door Heisenberg. Voor zover wij weten is het wachten op hardware die het normale draaien van het forum aankan. Die onderdelen zijn nu vervangen voor lichtere versies zodat we wel kunnen communiceren met jullie via deze pagina. Het openen van het forum zou direct een nieuwe crash veroorzaken!

We hopen dus op jullie geduld tot e.e.a. opgelost is. Er gaan al wilde verhalen rond, maar dat kun je naast je neerleggen.

Zoals het er nu uitziet verwachten we (onder voorbehoud) eind volgende week het forum weer te kunnen openen.

Een paar dagen later verscheen dit bericht
Beste members, vrienden,

Wij hebben vandaag heel slecht nieuws gehoord.
Onze Goenie, alias Heisenberg is op 14-04-2023 overleden aan een hartstilstand. Dit is in het bijzijn van zijn vrouw gebeurd.

Hij is nog met een trauma helicopter naar het ziekenhuis gebracht, dit mocht niet meer helpen.

Goenie zal a.s. woensdag in besloten kring worden gecremeerd.

Namens de admins van Harddarkness,

Helaas is er daarna weinig meer gebeurd en is de site op dit moment helemaal niet meer te bereiken. Kijk anders eens hier of er een alternatief voor je is: https://usenet4all.nl/link-directory/categories/usenet.1/

Hoi Terrin!

Even de reacties hierboven lezen. Ik denk niet dat ze meer terugkomen. Al je vragen zijn al beantwoord lijkt mij door mijn reactie te lezen hierboven.