callitduty offline ?

• Ik heb besloten om te stoppen met Usenet4All. Ik heb er simpelweg niet genoeg tijd voor om er echt veel energie in te steken, eigenlijk al vanaf het begin niet. Het forum zal voorlopig nog online blijven, maar ergens eind 2025 zal het niet meer toegankelijk zijn. Ik zal ook geen nieuwe software-updates of andere updates meer plaatsen.
Status
Niet open voor verdere reacties.

Tommy

Administrator
Forumleiding
26 jan 2023
64
8
8
Internet
Ziggo
Usenet
XS News
VPN
NordVPN
Samurai is vandaag ook open voor registratie:
Vandaag 26/10 8h tot 27/10 12h in de middag.

Vendetta

New member
10 nov 2024
3
0
1
Internet
Ziggo
Usenet
newsxs
VPN
NordVPN
Nadat de nieuwe eigenaars heel hard hadden gewerkt om het forum weer goed lopende te maken hadden ze het forum teruggegeven aan de oude eigenaar, die er in slaagde in een tijdbestek van nog geen 5 minuten het forum zodanig te verprutsen dat het niet meer werkte en op deze manier offline te maken.Ik zat in de nineuwe staff van callitduty als mod dus ik vind het wel passelijk om jullie hiervan op de hoogte te stellen.Wat er verder gaat gebeuren, ik weet het ook niet maar volgens oud stafmedewerkers blijft hij nu offline.Dus in dit geval gaat alle lof naar de oud eigenaar.

AvB

New member
13 aug 2023
10
1
3
Internet
KPN
Usenet
PureUsenet
VPN
VPN Nederland
:( Niemand die het prutswerk kan "repareren" dan? Zou wel heel erg jammer zijn, want op Call It Duty was toch wel veel te vinden. :cry:

Vendetta

New member
10 nov 2024
3
0
1
Internet
Ziggo
Usenet
newsxs
VPN
NordVPN
Ik ben helaas geen scripter, ik was er moderator

Tommy

Administrator
Forumleiding
26 jan 2023
64
8
8
Internet
Ziggo
Usenet
XS News
VPN
NordVPN
:( Niemand die het prutswerk kan "repareren" dan? Zou wel heel erg jammer zijn, want op Call It Duty was toch wel veel te vinden. :cry:
Kan wel en zo moeilijk is/was het ook niet. Maar als je 0 verstand hebt van servers en maar iets doet en denkt dat iets niet goed is terwijl het wel zo is, dan is het gewoon onmogelijk. Er zijn genoeg mensen die hulp hebben aangeboden, maar als je het zelf daarna weer verprutst als eigenaar, dan houdt het gewoon op.

Vlaflip

New member
25 nov 2024
1
0
1
Internet
vodafoon
Usenet
geen
VPN
noordvpn
Cid werd steeds offline gehaald door de scripter en steeds terug gezet met oude backups met backdoors. De scripter was het er niet mee eens hoe de site werd gedraaid. De eigenaar kon alleen betalen en verder zijn mond houden en zeker nergens meebemoeien.
De eigenaar werd buiten gesloten van zijn server door de scripter. dus de server kon niet betaald worden.
Jij koopt een auto alleen de buurman mag er inrijden beetje krom... De scripter heb een nieuwe site op gezet genaamd callitduty.xyz maar met de database van cid.com .
De eigenaar van cid werd gevraagd terug te komen en binnen 2 weken was de site weer offline. De scripter heeft het weer definitief down gegooid. De site was bijna terug, mede door een aantal personen die hierbij hebben geholpen, maar ja, het was alweer down voordat je kon knipperen met je ogen.
Kortom, de eigenaar wilde wel, maar de mense erom heen hebben het verprutst. Als iedereen tegen je spant en je niet weet wie je nog kunt vertrouwen, dan is er maar 1 oplossing en dat is heel spijtig voor iedereen, maar niet de keuze van de eigenaar.

Tommy

Administrator
Forumleiding
26 jan 2023
64
8
8
Internet
Ziggo
Usenet
XS News
VPN
NordVPN
Mijn ervaring was geheel anders, maar het topic zal ik sluiten aangezien het forum toch niet meer bestaat en het geen toegevoegde waarde meer heeft.

Status
Niet open voor verdere reacties.